Hopp til hovedinnhold

Kvalitetssystem - Evaluering av rekruttering av studenter

På kort sikt

  1. Kvantitativ analyser
    1. Antall s√łkere, mai - juni
    2. Antall opptatte studenter, august -  september
    3. Antall deltakere på kurs, konferanser og lignende, kontinuerlig
    4. Antall henvendelser, telefonsamtaler, p√•meldinger, kontinuerlig 
  2. √Örlig rekrutteringsunders√łkelse
    (Gir oss mulighet for √• sammenligne fra √•r til √•r og i forhold til andre h√łgskoler)
  3. Fokusgrupper og sp√łrreunders√łkelser (OMNIBUS), gjennomf√łres 2-3 ganger pr √•r. 

På lang sikt

  1. Data som viser endringer i målgruppene
    1. Effektmåling i målgruppene på holdningsendringer og handlinger
    2. Har vi fått flere studenter, fra nye geografiske områder?
    3. Har vi brukt mindre penger (kostnadseffektiv kommunikasjon)?